MailChimp nyhedsbrev

MailChimp nyhedsbrev

Et nyhedsbrev engang imellem er nok

Giv dine kunder en værdi med et nyhedsbrev

Du behøver nødvendigvis ikke at lave nyhedsbreve hver uge eller måned

Mange forbinder nyhedsbreve med den ugentlig bunke aviser der kommer gennem brevsprækken eller forsøger på det. Men sådan er det ikke og det er forkert at bruge nyhedsbreve på den måde.

Et nyhedsbrev, er som navnet indikere, et brev med et nyhed. Ikke en reklame mail. Det er derfor uhyre vigtigt at man bruger nyhedsbreve på den helt rigtige måde og ikke forbinder det med en måde at sende reklame ud på. Selvfølgelig indebærer nyhedsbreve reklamer, men de skal fungere som indirekte reklamer. Man skal give kunden et behov og det skal man forsøge at afspejle i det nyhedsbrev man sender.

Sender man blot en nyhedsbrev med store billeder af produkter der er nedsat, så er der større chance for at det hurtigere bliver slettet. Det er ikke det en tilmeldt nyhedsbrev læser ønsker at få gennem sin elektroniske postkasse. Hvis du er interesseret i at tilbyde nyhedsbreve til dine kunder, kan læse mere om nyhedsbreve hos e-Manager.dk og høre hvad vi kan gøre for dig.

Author: Rami Najmi

Online marketing specialist med livet i første række. Arbejder med SEO, sociale medier, affiliate marketing, hjemmesider og alt indenfor online markedsføring.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *