Vedligeholdelse af Facebook side for virksomhed
Vedligehold Facebook side for din virksomhed
En virksomhed skal have en Facebook side lige som den skal have en hjemmeside
Hvis du ligesom så mange andre er oppet med på bølgen og har fået dig en Facebook profil er du sikkert også hurtigt til at, finde ud af at, din virksomhed også skal have en Facebook side.
Det er meget nemt og hurtigt at, lave sig en Facebook side og det koster ikke nogle penge og mange starter selv ud med at, står for siden der tilhøre virksomheden og det starter typisk rigtig godt, med en masse likes og en masse interesse og specielt hvis man er “en af de nye”.
Hvis det så går hen og tager fart og folk faktisk forventer noget fra en når de logger på deres Facebook profil og køre igennem deres feed, men hvad gør de så hvis de ikke ser noget eller mere fra dig? Så bliver de mindre og mindre interesseret, og det kan Facebooks algoritmer sagtens regne ud og straffer dig med at få det man kalder mindre rækkevidde, da du ikke længere er så interessant for dine likes.
Det er vigtigt at, du skaber et personligt ligesåvel som et professionelt forhold til dine “likes” på din virksomheds Facebook side, og det kan gøres på rigtig mange forskellige måder.
Jeg har selv været med til at, skabe nogle Facebook sider og administrer Facebook sider med og ud stor succes. Det der gør sig gældende for alle de gange jeg har haft stor succes er at, kende sine likes/kunder.
Ens likes føler at, de kender dig eller din virksomhed og det er også en af grundende til at, de vælger at, give dig et like og vise interesse. Derfor skal du også give dem noget igen og det gør du kun ved at, lære dine likes at, kende på Facebook.